De oude website van het Bijna thuis huis Latesteyn was toe aan een upgrade zodat deze weer mee kon met de moderne tijd. Als bestuur waren wij hiervan op de hoogte en wij zijn al een langere tijd bezig om een nieuwe website te realiseren, eindelijk is het ons gelukt om daadwerkelijk resultaten te boeken. Door gebruik te maken van onze contacten zijn wij terecht gekomen bij Wesselman Accountants | Adviseurs in Helmond. Voor ons geen onbekende omdat Wesselman al langere tijd een van onze sponsors is. Maar nu kwamen wij met een apartere vraag voor ze, kunnen jullie ons helpen op het gebied van de website en communicatie? Hierop werd bij Wesselman positief op gereageerd. Achter de schermen zijn gelijk mensen aan het werk gegaan om te kijken naar de benodigdheden, mogelijkheden en wensen voor de nieuwe website.

Na enige tijd lagen er wel plannen maar was er een te kort aan tijd en technische kennis. Dat was het moment dat Wesselman verder is gaan kijken naar hoe het proces weer in gang gezet kon worden. Omdat Wesselman een uitgebreid netwerk heeft was er al snel een partij gevonden die op zeer korte termijn direct resultaat kon bieden. Dit was The Dutchmen, The Dutchmen is een jong en flexibel communicatie en marketingbureau uit Eindhoven. Zij bieden oplossingen waar andere problemen zien, daarom waren zij ook de meeste geschikte partij om op korte termijn de website te vernieuwen. Na snel handelen is er direct een plan opgezet en meteen uitgevoerd. Door met alle partijen de handen in een te hebben geslagen kon er binnen twee weken het huidige resultaat gerealiseerd worden.

En zoals u ziet is de upgrade van onze website goed gelukt, wij zijn er in ieder geval erg blij mee. Namens het Bijna thuis huis Latesteyn danken wij Wesselman en The Dutchmen voor de betrokkenheid en het harde werk.

Wij hopen dat de website u meer gemak biedt dan de oude website. Mocht u nog opmerkingen, tips of andere feedback hebben horen wij het graag zodat de website nog beter gebruikt kan worden.

Alvast bedankt voor uw tijd en geduld.

 

Reageren

Facebook